Strategický plán rozvoje konkurenceschopnosti malého a středního podniku – Bc. Michal Janíček
Bc. Michal Janíček
Diplomová práce
Strategický plán rozvoje konkurenceschopnosti malého a středního podniku
Strategic Plan for Competitive Advantage Development of Small and Middle Enterprise
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je vytvořit strategický plán pro rozvoj konkurenceschopnosti vybraného podniku. Práce má tři základní cíle. Prvním je vytvoření souhrnu teoretických poznatků. Druhým cílem je provedení strategické analýzy podniku VOLTAM a.s. a její zhodnocení. Posledním cílem je vytvořit návrh strategického plánu pro rozvoj konkurenceschopnosti této společnosti na trhu.Abstract:
The subject of this diploma thesis is to create a strategic plan for of competitive advantage development of the chosen company. Work has three main targets. The first is to create a summary of theoretical knowledge. The second target is to analyze a strategic analysis of the company Voltam a.s. and its evaluation. The final aim of the proposal is to create a strategic plan for development of competitiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/kaoj8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedoucí: prof. Ing. Jiří F. Urbánek, CSc.
- Oponent: prof. Ing. Ivan Vágner, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost společnosti APEX pro gaming a.s.
Eva Brejžková -
Strategický plán rozvoje konkurenceschopnosti malého a středního podniku
Yaroslav Kozun -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Strategický plán rozvoje konkurenceschopnosti malé firmy
Martina Herinková -
Strategická analýza výrobního podniku a jeho konkurenceschopnost
Pavla Kreslová -
Návrh výrobní haly se zaměřením na strojírenskou výrobu
Roman Pálka -
Marketingové strategie časopisu Alfa magazín
Veronika Decsyová -
Využití nástrojů propagace pro tvorbu marketingové strategie malého pivovaru
Martin NOVÁK