Využití Metody dobrého startu v přípravném stupni základní školy speciální – Bc. Jitka Kučerová, DiS.
Bc. Jitka Kučerová, DiS.
Master's thesis
Využití Metody dobrého startu v přípravném stupni základní školy speciální
Using the methods of good start in special elementary school.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá „Využitím Metody dobrého startu v přípravném stupni základní školy speciální.“ Teoretická část je rozdělena na tři kapitoly. První kapitola se zabývá charakteristikou mentálního postižení. Druhá kapitola popisuje základní školu speciální a třetí kapitola definuje Metodu dobrého startu. Praktická část se věnuje případovým studiím dětí z přípravného stupně základní školy speciální …moreAbstract:
The dissertation is concerned with the utilization of the Good Start Method at the preparatory level of the special primary school. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter focuses on the nature of mental disability. The second chapter describes the special primary school and the third chapter defines the Good Start Method. The practical part pursues case studies of children …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gr6t6/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 5. 2017
- Supervisor: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Profesní kompetence a osobnostní předpoklady pedagoga na základní škole speciální v Pardubickém kraji
Radka Laštovičková -
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální
Lucie PŠENICOVÁ -
Asistent pedagoga při výuce matematiky na základní škole speciální a základní škole
Barbora Rosenbaumová -
Specifika vyučování v základní škole speciální
Barbora Kozáková -
Působení asistenta pedagoga v základní škole speciální
Natálie Hubatková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Intervenční a terapeutické techniky na základní škole speciální v Královéhradeckém kraji
Iveta Berná Čerychová