Mariia Vladimirova

Bakalářská práce

Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů MK

Proposal and the Evaluation of Effectiveness of the Marketing Campaign using Tools MC
Anotace:
Cílem práce je zhodnotit účinnost marketingové kampaně s využitím různých nástrojů marketingové komunikace. Začíná přehledem vývoje marketingové kampaně a významem hodnocení její účinnosti. Jsou zde rozebrány teoretické základy týkající se nástrojů marketingové komunikace, jejich metodologie a postupy hodnocení. Praktická část zahrnuje analýzu konkrétní marketingové kampaně, rozbor jejích strategií …více
Abstract:
The thesis aims to evaluate the effectiveness of a marketing campaign utilizing various tools of marketing communication. It commences with an overview of marketing campaign development and the significance of assessing its efficacy. Theoretical foundations surrounding marketing communication tools, their methodologies, and evaluation procedures are discussed. The practical segment involves the analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní