Analýza čínských reklamních plakátů – Markéta TOMANOVÁ
Markéta TOMANOVÁ
Bakalářská práce
Analýza čínských reklamních plakátů
Interpretation of Chinese Advertising Posters
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá čínskou reklamou ve formě plakátů největších čínských společností produkujících smartphony. V teoretické části se nachází vymezení a popis pojmů týkajících se marketingu, reklamy a působení sekundárních znalostí na značku. Dále se teorie zabývá také specifiky čínského prostředí. Výzkumná část práce prostřednictvím kvalitativního výzkum analyzuje jednotlivé reklamní plakáty …víceAbstract:
This thesis deals with Chinese advertising in the form of posters of the largest Chinese smartphone companies. The theoretical part contains the definition and description of terms related to marketing, advertising, and the effect of secondary knowledge on a brand. Furthermore, the theory also deals with the specifics of the Chinese environment. The practical part of the work uses qualitative research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Slaměníková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMANOVÁ, Markéta. Analýza čínských reklamních plakátů. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Čínská filologie - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie budování hodnoty značky
Soňa Lavičková -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Spotřebitelský etnocentrismus jako strategický nástroj pro rozvoj hodnoty domácích značek v rozvojových zemích
WANNINAYAKE MUDIYANSELAG WANNINAYAKE -
Využití celebrit v marketingové komunikaci dámské kosmetiky značky adidas
Kristina Adamcová -
Individualismus a narcismus v mediální komunikaci na příkladu reklamní kampaně firmy Bernard
Irena Pohlová -
Vzdělaní Romové. Co hraje roli při rozhodování Romů pro studium na střední nebo vysoké škole?
Pavel Cina
Název
Vložil
Vloženo
Práva