Markéta TOMANOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza čínských reklamních plakátů
Interpretation of Chinese Advertising Posters
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá čínskou reklamou ve formě plakátů největších čínských společností produkujících smartphony. V teoretické části se nachází vymezení a popis pojmů týkajících se marketingu, reklamy a působení sekundárních znalostí na značku. Dále se teorie zabývá také specifiky čínského prostředí. Výzkumná část práce prostřednictvím kvalitativního výzkum analyzuje jednotlivé reklamní plakáty …moreAbstract:
This thesis deals with Chinese advertising in the form of posters of the largest Chinese smartphone companies. The theoretical part contains the definition and description of terms related to marketing, advertising, and the effect of secondary knowledge on a brand. Furthermore, the theory also deals with the specifics of the Chinese environment. The practical part of the work uses qualitative research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tereza Slaměníková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TOMANOVÁ, Markéta. Analýza čínských reklamních plakátů. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Human Studies / Chinese Studies - Applied Economic Studies
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie budování hodnoty značky
Soňa Lavičková -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Spotřebitelský etnocentrismus jako strategický nástroj pro rozvoj hodnoty domácích značek v rozvojových zemích
WANNINAYAKE MUDIYANSELAG WANNINAYAKE -
Využití celebrit v marketingové komunikaci dámské kosmetiky značky adidas
Kristina Adamcová -
Individualismus a narcismus v mediální komunikaci na příkladu reklamní kampaně firmy Bernard
Irena Pohlová -
Vzdělaní Romové. Co hraje roli při rozhodování Romů pro studium na střední nebo vysoké škole?
Pavel Cina
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights