Management služeb a informační technologie ve státní správě, možnosti implementace norem se zaměřením na normu ISO 20000 - management služeb v IT. – Bc. Dušan ŠPINAR
Bc. Dušan ŠPINAR
Master's thesis
Management služeb a informační technologie ve státní správě, možnosti implementace norem se zaměřením na normu ISO 20000 - management služeb v IT.
Service management and information technology in civil service, possibilities of implementation standards with a focus on ISO 20000 - IT service management.
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá implementací normy ?ISO/IEC 20000 ? management služeb informačních technologií? v organizaci státní správy. Na příkladu celní správy demonstruje proces zavádění od analýzy až po uvedení do praxe. Teoretická část stručně charakterizuje veřejnou správu a podrobněji seznamuje s vývojem infrastruktury informačního systému celní správy a s vlastní normou ISO/IEC 20000. Praktická …viacAbstract:
This thesis deals with the implementation of the "ISO/IEC 20000 ? Information technology service management" standard in the environment of state administration. Using the example of customs administration, the thesis demonstrates the implementation process from analysis stage through to practice stage. The theoretical section briefly describes how the state administration works and introduces in detail …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jiří Brodský
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠPINAR, Dušan. \textit{Management služeb a informační technologie ve státní správě, možnosti implementace norem se zaměřením na normu ISO 20000 - management služeb v IT.}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/nskw7i/.
Jak správně citovat práci
ŠPINAR, Dušan. Management služeb a informační technologie ve státní správě, možnosti implementace norem se zaměřením na normu ISO 20000 - management služeb v IT.. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Management služeb a informační technologie ve státní správě, možnosti implementace norem se zaměřením na normu ISO 20000 - management služeb v IT.
Dušan ŠPINAR -
Management informační bezpečnosti procesů a technologií
Pavol Vaněk -
Projekt nasazení informační technologie z pohledu dodavatele
Michaela Danieliková -
Analysis of Business Processes inside the IT Project Portfolio Management Office Team and Proposal of Changes for Increasing Efficiency
Anna Haubnerová -
IT asset management: Zlepšení procesů a reportingu interní IT služby
Jakub Soós -
Řízení IT služeb – IT Service Management ve společnosti XY podle knihovny ITIL
Richard Dzurko -
Management služeb a informační technologie ve státní správě, možnosti implementace norem se zaměřením na normu ISO 20000 - management služeb v IT.
Dušan ŠPINAR -
IT Service Management - procesní řízení IT podle ITIL
Mykhailo Mykytynets