Vlastimil MAREK

Bakalářská práce

Moderní formy marketingové komunikace

Modern forms of marketing communication
Anotace:
Tématem předkládané bakalářské práce je ?Moderní formy marketingové komunikace?. Cílem je přiblížit moderní formy marketingové komunikace, tj. komunikační mix a jeho moderní trendy, které se v poslední době velkou měrou do něho začleňují a do jisté míry jej ovlivňují, ale také zjistit moderní či nejpoužívanější metody. V kapitolách věnovaným trendům v marketingové komunikaci jsou přiblíženy významy …více
Abstract:
Subject of the thesis is ?Modern forms of marketing communication.? The aim is to bring modern forms of marketing communications, ie communications mix and its modern trends that have recently largely integrated into it, and to some extent affect it. The chapters devoted to trends in marketing communication, we describe the meanings and methods of trends that could one day be used to the detriment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MAREK, Vlastimil. Moderní formy marketingové komunikace. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická