Marketingové využití sociální sítě Instagram – Bc. Zlata Kopecká
Bc. Zlata Kopecká
Master's thesis
Marketingové využití sociální sítě Instagram
Instagram Social Network Marketing
Abstract:
Tématem diplomové práce je marketingové využití sociální sítě Instagram. První část práce tvoří teoretická východiska internetového marketingu, konkrétně sociálních sítí. Popisuje jejich historii, příklady známých sítí světa a jejich marketingový potenciál. V krátkosti je zmíněn nástroj Google Analytics pro sledování a vyhodnocování webové návštěvnosti. Z důvodu tématu práce je podrobněji rozebrána …moreAbstract:
The topic of the diploma thesis is the marketing use of the social network Instagram. The first part of the work is the theoretical basis of internet marketing, specifically social networks. It describes their history, examples of the world's famous networks and their marketing potential. The Google Analytics tool for monitoring and evaluating web attendance is briefly mentioned. Due to the topic of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOPECKÁ, Zlata. \textit{Marketingové využití sociální sítě Instagram}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/nstaaj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Economics and Cultural Studies
Theses on a related topic
-
Affiliate marketing
Jan Palme -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Content Marketing in small and medium corporation
Hripsime Zohrabyan -
Content media in hotel marketing
Asiya Khalitova -
Effectiveness of Content Marketing for Photographers
Dinara Khusainova -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights