Vizuální identita obchodní firmy – Tereza PEJŘIMOVSKÁ
Tereza PEJŘIMOVSKÁ
Bakalářská práce
Vizuální identita obchodní firmy
Artefact
Visual identity of business company
Anotace:
V rámci mé bakalářké práce jsem vytvořila jednoduchý, snadno zapamatovatelný logotyp, který je podpořený jednotným vizuálním stylem. Logo funguje jak v tiskové podobě, tak ve formě 3D. Vizuální styl vypovídá o charakteru firmy a podporuje její důvěryhodnost a originalitu, na které si zakládá. Pokud se Artefact v budoucnu opět otevře, má tak vytvořený pevný základ v podobě kvalitní vizuální identity …víceAbstract:
For my bachelor thesis I have created simple and easy to remember logotype which is supported by single visual style. Logo works in printed form and in the form of 3D. Visual style reflects the character of the company and supports its credibility and originality, which is important for them. If Artefact opens again in the future, it has created a solid foundation in the form of high quality visual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. akad. mal. František Steker
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PEJŘIMOVSKÁ, Tereza. Vizuální identita obchodní firmy. Plzeň, 2016. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Ilustrace a grafika, specializace Vizuální komunikace
Práce na příbuzné téma
-
NÁVRH ZNAČKY A GRAFICKÉ ZPRACOVÁNÍ OBCHODNÍCH TISKOVIN (MALÉ FIRMY)
Barbora ČEBIŠOVÁ -
VIZUÁLNÍ STYL KAVÁRNY / CUKRÁRNY
Michal ILLEK -
VIZUÁLNÍ STYL KAVÁRNY / CUKRÁRNY
Michal ILLEK -
Vizuální identita malé firmy
Lucie MARKOVÁ -
NÁVRH ZNAČKY A GRAFICKÉ ZPRACOVÁNÍ OBCHODNÍCH TISKOVIN (MALÉ FIRMY)
Jakub ŘÍHA -
NÁVRH ZNAČKY A GRAFICKÉ ZPRACOVÁNÍ OBCHODNÍCH TISKOVIN (MALÉ FIRMY)
Marcel BULTAS -
Vizuální identita firmy zabývající se výrobou cukrářských produktů
Tereza PLICOVÁ -
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
Valeriya Andreeva