Mgr. Ondřej Pečený

Diplomová práce

Vliv preference intuice a racionality na školní prospěch

Preference for intuition or rationality and its influence on school results
Anotace:
Cílem studie bylo ověřit, zda preference kognitivního stylu – racionality a intuice má vliv na školní známky u vzorku 150 žáků ve věku 14-15 let. Dalšími oblastmi zájmu byly vliv preference kognitivního stylu na míru naděje a vliv na preferenci motivace k učení. V rámci studie se zkoumal i vztah mezi mírou naděje a školními známkami. V rámci studie byly využity dotazníkové metody Rational-Experiential …více
Abstract:
The aim of this study was to verify, if preference for rational or intuitive cognitive style has influence on school grades in sample of 150 respondents in age 14-15. Preference for intuition or rationality was examined in connection to hope and in connection to preference for motivation to learn. A relationship between hope and school grades was also examined. In study three self-report inventories …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
  • Vedoucí: doc. PhDr. Alena Slezáčková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta