Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti – Manová Manová
Manová Manová
Bakalářská práce
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Application of modern trends in marketing communication in a specific company
Anotace:
Cílem této práce je navržení vhodné marketingové komunikace společnosti Emdomus tak, aby došlo k jejímu zviditelnění na jejím specifickém trhu. Zároveň půjde o využití moderních marketingových trendů při generační obměně firmy ovšem za zachování jejího specifického know-how. Teoretická část práce shrnuje poznatky z publikací renomovaných autorů v oblasti marketingové komunikace, marketingové strategie …víceAbstract:
The goal of this work is to design of appropriate solution of marketing communication for the company Emdomus in a way that leads to its increased visibility in its specific market. At the same time it will take advantage of modern marketing trends, while keeping its specific know-how during the company‘s generational shift. The theoretical part of the thesis sums up the works of renowned authors in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/s4ync/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Lena Malačka
- Oponent: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MANOVÁ, Manová. \textit{Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/nth6tn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Moderní marketingová komunikace podniku
Miroslav Nováček -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Petra Rosolová -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Nicole Petružálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová