Manová Manová

Bakalářská práce

Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Application of modern trends in marketing communication in a specific company
Anotace:
Cílem této práce je navržení vhodné marketingové komunikace společnosti Emdomus tak, aby došlo k jejímu zviditelnění na jejím specifickém trhu. Zároveň půjde o využití moderních marketingových trendů při generační obměně firmy ovšem za zachování jejího specifického know-how. Teoretická část práce shrnuje poznatky z publikací renomovaných autorů v oblasti marketingové komunikace, marketingové strategie …více
Abstract:
The goal of this work is to design of appropriate solution of marketing communication for the company Emdomus in a way that leads to its increased visibility in its specific market. At the same time it will take advantage of modern marketing trends, while keeping its specific know-how during the company‘s generational shift. The theoretical part of the thesis sums up the works of renowned authors in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2022
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/s4ync/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Lena Malačka
  • Oponent: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomická