Pojetí výuky čtení u učitelů 1. tříd ZŠ – Mgr. Veronika Macková
Mgr. Veronika Macková
Bakalářská práce
Pojetí výuky čtení u učitelů 1. tříd ZŠ
Teachers' Conceptions of Teaching Reading in First Grade
Anotace:
Předložená bakalářská diplomová práce se věnuje pojetí výuky čtení u učitelů v 1. třídách běžných základních škol. V teoretické části jsou definovány klíčové koncepty, jako je pojetí výuky, čtení, analyticko-syntetická metoda, role rodičů a další důležité oblasti, například počáteční čtenářská gramotnost dětí na 1. stupni ZŠ. Empirická část navazuje na teoretické koncepty a popisuje dílčí shody a rozdíly …víceAbstract:
Presented bachelor´s thesis is devoted to the conception of teaching reading on the first grade at the typical primary school. In the theoretical part there are defined key concepts as a conception of teaching, reading, an analytical-synthetic method, the parents´ roles and other necessary parts especially the initial reading literacy of children in grade 1. The empirical part follows the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/omvlp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2019
- Vedoucí: Mgr. Jana Sedláčková, DiS.
- Oponent: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Výskyt čtenářských nedostatků ve třídách vyučujících metodou analyticko-syntetickou a metodou genetickou
Petra ANDĚLOVÁ -
Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ
Tereza Pavlíková -
Výhody a nevýhody genetické a analyticko-syntetické metody čtení u dětí se specifickými poruchami učení
Soňa ČEPLOVÁ -
Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
Lucie ŠROMOVÁ -
Analyticko-syntetická metoda výuky počátečního čtení v soudobé škole a její proměna
Eva PAULEROVÁ -
Výzkum dětského pojetí vlastního já u žáků 1. stupně základní školy
Veronika VESELÁ -
Výzkum dětského pojetí fenoménu rodiny u žáků mladšího školního věku.
Alice TICHÁ -
Výzkum dětského pojetí fenoménu postižení u žáků na 1. stupni ZŠ
Lenka MEJSNAROVÁ