Mgr. Veronika Macková

Bakalářská práce

Pojetí výuky čtení u učitelů 1. tříd ZŠ

Teachers' Conceptions of Teaching Reading in First Grade
Anotace:
Předložená bakalářská diplomová práce se věnuje pojetí výuky čtení u učitelů v 1. třídách běžných základních škol. V teoretické části jsou definovány klíčové koncepty, jako je pojetí výuky, čtení, analyticko-syntetická metoda, role rodičů a další důležité oblasti, například počáteční čtenářská gramotnost dětí na 1. stupni ZŠ. Empirická část navazuje na teoretické koncepty a popisuje dílčí shody a rozdíly …více
Abstract:
Presented bachelor´s thesis is devoted to the conception of teaching reading on the first grade at the typical primary school. In the theoretical part there are defined key concepts as a conception of teaching, reading, an analytical-synthetic method, the parents´ roles and other necessary parts especially the initial reading literacy of children in grade 1. The empirical part follows the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2019
  • Vedoucí: Mgr. Jana Sedláčková, DiS.
  • Oponent: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta