Moderní metody výuky programování na střední škole – Bc. Michal Kostka
Bc. Michal Kostka
Diplomová práce
Moderní metody výuky programování na střední škole
Modern Programming Tuition in Secondary School Methods
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na výuku programování na střední škole. Práce se zabývá návrhem volitelného předmětu zaměřeného na programování, metodami výuky programování pro (nejen) tento předmět a tvorbou materiálů sloužících k výuce programování. Výstupem práce je také kurz v systému Moodle se vzdělávacím obsahem pro tento předmět. Předpokládá se využití výstupů práce při výuce oboru IT na Obchodní …víceAbstract:
This thesis is focused on programming tuition at secondary school. The thesis deals with the design of an optional school subject focused on programming, programming tuition methods for (not only) this subject and the creation of materials used for teaching of pro-gramming. The output of the thesis is also a course in Moodle with educational content for this subject. It is assumed to use the outputs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kostka, Michal. Moderní metody výuky programování na střední škole. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Učitelství informatiky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Učební materiály pro výuku elektronové mikroskopie na středoškolské úrovni
Petr Vencelides -
Soubor výukových materiálů do regionální geografie Střední Ameriky a Karibiku pro střední školy
Veronika IZÁKOVÁ -
Výukové učební materiály předmětu Technologie pro kadeřníky – historie účesů
Radka Rudolfová -
Chemické výpočty ve výuce chemie na střední škole
Kateřina Jarolímková -
Učební materiály pro výuku práva na čtyřletých gymnáziích
Jitka TRŽILOVÁ -
Metody výuky na střední škole v době koronavirové krize a jejich využití v budoucnu
Jan Pěkný -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ