Mgr. Irena Kratochvílová

Bakalářská práce

Jazyk reklamního textu

An Advertisement and its Written Language
Anotace:
Irena Kratochvílová Jazyk reklamního textu 2006 45 stran Bakalářská práce pojednává o jazyku medicínských letáčků pro laickou veřejnost. Zabývá se členěním letáků na část odbornou a reklamní a zaměřuje se především na způsob persvaze textu. Práce je členěna do šesti hlavních kapitol. 1. kapitola se nazývá Jazyk. Jazyk je v ní pojat jako prostředek komunikace. 2. kapitola se člení na dvě podkapitoly …více
Abstract:
Irena Kratochvílová An Advertisement and Its Written Language 2006 45 pages The bachelor thesis tells about a written language of medical leaflets for lay public. It focuses on dividing leaflets into an advertising and a special part and it focuses on a way of persvazion in texts. The text is divided into 6 main chapters.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2006
  • Vedoucí: prof. PhDr. Marie Krčmová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta