Mgr. Irena Kratochvílová
Bakalářská práce
Jazyk reklamního textu
An Advertisement and its Written Language
Anotace:
Irena Kratochvílová Jazyk reklamního textu 2006 45 stran Bakalářská práce pojednává o jazyku medicínských letáčků pro laickou veřejnost. Zabývá se členěním letáků na část odbornou a reklamní a zaměřuje se především na způsob persvaze textu. Práce je členěna do šesti hlavních kapitol. 1. kapitola se nazývá Jazyk. Jazyk je v ní pojat jako prostředek komunikace. 2. kapitola se člení na dvě podkapitoly …víceAbstract:
Irena Kratochvílová An Advertisement and Its Written Language 2006 45 pages The bachelor thesis tells about a written language of medical leaflets for lay public. It focuses on dividing leaflets into an advertising and a special part and it focuses on a way of persvazion in texts. The text is divided into 6 main chapters.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sgxss/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2006
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Krčmová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Obecná jazykověda
Práce na příbuzné téma
-
Jazyk reklamy a chyby v reklamním textu
Věra Olšanská -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Miroslav Jobák -
Persuaze a jazyk reklamy: Analýza tiskových reklamních textů
Štefan Sitáni -
Styly pro vykreslování dat OpenStreetMap a materiály pro jejich výuku
Jaroslav Willmann -
Jak se mi tam žilo? Životní styl v domově pro seniory: autoetnografie života v domově pro seniory
Lenka MATOUŠKOVÁ -
Vizuální styl pro hnutí Starostové a nezávislí
Lukáš Hunter -
Vizuální styl útulku pro zvířata
Karolína GEMELOVÁ -
Vizuální styl a marketingové strategie pro Český svaz pozemního hokeje
Adéla Jelenová