Případová studie tvorby reklamní kampaně – Matěj Havlíček
Matěj Havlíček
Bakalářská práce
Případová studie tvorby reklamní kampaně
Case Study - Advertising Campaign Preparation
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je případová studie tvorby reklamní kampaně. První (teoretická) část závěrečné práce se věnuje reklamě jako takové, marketingovým pojmům a plánování reklamní kampaně. Dále struktuře a činnostem jednotlivých oddělení reklamní agentury při tvorbě reklamní kampaně. Ve druhé (praktické) části se aplikuje teoretická část do praxe s využitím vybrané reálné reklamní kampaně …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is a case study of creating an advertising campaign. The first (theoretical) part of the final thesis deals with advertising in general, marketing concepts and planning of the advertising campaign. Furthermore, it describes the structure and the activities of each department at the advertising company and in creating an advertising campaign. In the second (practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b40x2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Ing. Miroslav Dittrich
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Interní marketing vybraného podniku
Dominika Cyříková -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Marketing vybraného portálu pro cestovatele
Renata Seidlerová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing v autobusové dopravě
Petr Šulc -
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
Kateřina Valigurová -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze