Matěj Havlíček

Bakalářská práce

Případová studie tvorby reklamní kampaně

Case Study - Advertising Campaign Preparation
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je případová studie tvorby reklamní kampaně. První (teoretická) část závěrečné práce se věnuje reklamě jako takové, marketingovým pojmům a plánování reklamní kampaně. Dále struktuře a činnostem jednotlivých oddělení reklamní agentury při tvorbě reklamní kampaně. Ve druhé (praktické) části se aplikuje teoretická část do praxe s využitím vybrané reálné reklamní kampaně …více
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is a case study of creating an advertising campaign. The first (theoretical) part of the final thesis deals with advertising in general, marketing concepts and planning of the advertising campaign. Furthermore, it describes the structure and the activities of each department at the advertising company and in creating an advertising campaign. In the second (practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: Ing. Miroslav Dittrich

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace