Specifika marketigu neziskové organizace – Bc. Eva Slobodníková
Bc. Eva Slobodníková
Bachelor's thesis
Specifika marketigu neziskové organizace
The marketing specificities of a non-profit organization
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou využití marketingu v neziskových organizacích. Teoretická část práce seznamuje čtenáře se základními problémovými oblastmi – definuje neziskový sektor, pojem marketing a specifika využití marketingu ve veřejném sektoru a zabývá se tvorbou marketingové strategie neziskové organizace. Praktická část je věnována konkrétní neziskové organizaci – občanskému sdružení …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on marketing usage in non-profit associations. The theoretical part of the thesis introduces the basic problem areas – defines the nonprofit sector, the marketing concept and the specifics of marketing usage in general public sector and considers of marketing strategy of a nonprofit organization. The practical is devoted to a extensional nonprofit association - civil …moreKeywords
marketing neziskové organizace ziskové organzace národní hospodářství služby marketingový plán marketingové nástroje analýza 4P 6P hmotný produkt nehmotný produkt komunikace PR reklama podpora prodeje komparace SWOT analýza plus-minus matice SWOT analýzy public relations kampaň cílové skupiny cíle organizace nástroje PR mediální kapaň mediální mix sponzoring fundraising
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2010
Identifier:
https://is.sting.cz/th/oc4p5/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Tomáš Urbánek
- Reader: Ing. Adam Šoukal
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Taxation
Theses on a related topic
-
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Analýza public relations studentské organizace AIESEC
Tomáš Verner -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková