Leveraging artificial intelligence in B2B Markets – Kairit Kristina Rebecca Tahvola
Kairit Kristina Rebecca Tahvola
Master's thesis
Leveraging artificial intelligence in B2B Markets
Nasazení umělé inteligence na trzích B2B
Anotácia:
Umělá inteligence se v současnosti stává, i přes její těžké uchopení, již běžným tématem. I přes to, že se o umělé inteligenci hodně hovoří, chybí konkrétní kroky při jejím nasazení – zejména tedy pokud jde o trh B2B. Tato studie si klade za cíl poskytnout konkrétní vodítko, jak mohou společnosti začít využívat AI v jejich obchodních procesech. Tato studie pojednává o aplikacích a procesech spojených …viacAbstract:
Currently, artificial intelligence is commonly discussed topic and utilizing this technology in business is something different companies are seeking for. In this thesis, the applications and processes linked to artificial intelligence will be discussed along with enablers, barriers and motivational factors behind utilization of AI. In addition, the thesis will discuss the importance of data and different …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82392
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 4. 2021
- Vedúci: Ludmila Štěrbová
- Oponent: Olli Kuivalainen
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82392
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Leveraging Artificial Intelligence (Ai) for the Enhancement of Business Processes Performance
Jakub Kánovics -
Impact of Artificial Intelligence in FinTech: A Qualitative Study
Sooraj Manoj -
Technology and corporate governance – artificial intelligence, blockchain and crypto
Kristian Pekar -
The role of artificial intelligence in talent acquisition strategies: A comparative analysis of HR applications
Eldar Ganbarli -
Umělá inteligence a její vliv na změnu nároků práce
Martin Rusilo -
Využití umělé inteligence v marketingových procesech
Kateryna Narusevych -
Možnost implementace umělé inteligence do manažérských procesů organizace
David Sekený -
Synthesizing Resource-Shielded Policies for Partially Observable Markov Decision Processes
Šimon Brlej