Igor Lorenc

Bakalářská práce

Marketingová stratégia stávkovej spoločnosti Fortuna a.s.

Marketingová strategie sázkové společnosti Fortuna a.s.
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o marketingové strategii společnosti Fortuna, která je významným hráčem na trhu sázkových kanceláří v České republice. Cílem práce je revize a případné návrhy na zlepšení stávající marketingové strategie společnosti na základě analýzy jejich současných marketingových aktivit a vlastního dotazníkového šetření. Teoretická část je zaměřená na shrnutí poznatků o specifikách služeb …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the marketing strategy of betting company Fortuna a.s., which is the second biggest player in the market of sports betting in the Czech republic. The aim of this thesis is to analyse and propose relevant recommendations for improving current marketing strategy of the company based on the analysis of its current marketing activities and own survey. The theoretical part …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou stratégiou spoločnosti Fortuna, ktorá je významným hráčom na trhu stávkových kancelárií v Českej republike. Cieľom práce je revízia a prípadné návrhy na zlepšenie súčasnej marketingovej stratégie spoločnosti na základe analýzy jej súčasných marketingových aktivít a vlastného dotazníkového prieskumu. Teoretická časť je zameraná na zhrnutie poznatkov o špecifikách …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Alexandr Asmalovskij

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54528

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod