Marketingová stratégia stávkovej spoločnosti Fortuna a.s. – Igor Lorenc
Igor Lorenc
Bachelor's thesis
Marketingová stratégia stávkovej spoločnosti Fortuna a.s.
Marketingová strategie sázkové společnosti Fortuna a.s.
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o marketingové strategii společnosti Fortuna, která je významným hráčem na trhu sázkových kanceláří v České republice. Cílem práce je revize a případné návrhy na zlepšení stávající marketingové strategie společnosti na základě analýzy jejich současných marketingových aktivit a vlastního dotazníkového šetření. Teoretická část je zaměřená na shrnutí poznatků o specifikách služeb …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the marketing strategy of betting company Fortuna a.s., which is the second biggest player in the market of sports betting in the Czech republic. The aim of this thesis is to analyse and propose relevant recommendations for improving current marketing strategy of the company based on the analysis of its current marketing activities and own survey. The theoretical part …moreAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou stratégiou spoločnosti Fortuna, ktorá je významným hráčom na trhu stávkových kancelárií v Českej republike. Cieľom práce je revízia a prípadné návrhy na zlepšenie súčasnej marketingovej stratégie spoločnosti na základe analýzy jej súčasných marketingových aktivít a vlastného dotazníkového prieskumu. Teoretická časť je zameraná na zhrnutie poznatkov o špecifikách …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54528
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2016
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Alexandr Asmalovskij
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54528
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík