Virtuální identita hráčů MMORPG a jejich motivace ke hraní – Lukáš Jarkuliš
Lukáš Jarkuliš
Bachelor's thesis
Virtuální identita hráčů MMORPG a jejich motivace ke hraní
Virtual identity of MMORPG players and their motivation for playing
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na hráče a virtuální prostředí online počítačových her pro masivní počet hráčů (MMORPG). Pomocí metod zúčastněného pozorování a polostrukturovaného rozhovoru zkoumám, zda dochází ke ztotožnění hráčů se svou virtuální identitou a identifikaci vztahu mezi reálným a virtuálním já. Dále se zaměřuji na motivaci hráčů k započetí i dlouhodobé interakce s virtuálním světem a vliv …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with players and virtual environment of Massively Multiplayer Online Role Playing Game (MMORPG). I examine whether there is the identification of players with their virtual identity and identifying the relationship between the real and the virtual self using methods of participant observation and semi-structured interview. Also I focus on player's motivation to start playing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 11. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 5. 2. 2014
- Supervisor: PhDr. Tomáš Boukal, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JARKULIŠ, Lukáš. \textit{Virtuální identita hráčů MMORPG a jejich motivace ke hraní}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Arts and Philosophy. 2013. Available from: https://theses.cz/id/nurvps/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jarkuliš, Lukáš. Virtuální identita hráčů MMORPG a jejich motivace ke hraní. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / field:
Sociology / Social Anthropology
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Konstrukce virtuální identity současné české mládeže
Anna Šupíková -
Motivace hráček k participaci v MMORPG
Pavla Radostová -
Motivace ke hraní MMORPG (Massively Multiplayer Online Role-Playing Game)
Zdeňka MALÁČOVÁ -
Motivace a locus of control u hráčů World of Warcraft
Marek HRTOŇ -
Motivace hráčů počítačové hry World of Warcraft v České republice
Martin Babarík -
MMORPG v každodennosti z pohledu jeho uživatelů
Matouš Márai -
MMORPG a virtuální komunity
Vlasta Semotamová