Bc. Vitaliya Baranyuk

Bachelor's thesis

Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů

The role of the key-account manager in customer relationship development
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá významem manažerů pro klíčové zákazníky. Cílem práce je popsat rozsah činností, které manažer pro klíčové zákazníky musí plnit a odlišit roli Key Account manažera od obchodníka. Dále Teoretický rámec bakalářské práce se zaměřuje na ŘVZ přístup, hodnotu zákazníka pro podnik, segmentaci, komunikační a vyjednávací schopnosti a dovednosti, týmovou práci a leadership přístup. …more
Abstract:
This thesis concerns about the importance of Key Customers managers. The aim is to describe the scope of activities that key account manager must fulfil and distinguish the role of Key Account Manager from the trader. Further the theoretical part of the work focuses on the CRM approach, customer value for the company, segmentation, communication and negotiation skills, teamwork and leadership approach …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní