Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů – Bc. Vitaliya Baranyuk
Bc. Vitaliya Baranyuk
Bachelor's thesis
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
The role of the key-account manager in customer relationship development
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá významem manažerů pro klíčové zákazníky. Cílem práce je popsat rozsah činností, které manažer pro klíčové zákazníky musí plnit a odlišit roli Key Account manažera od obchodníka. Dále Teoretický rámec bakalářské práce se zaměřuje na ŘVZ přístup, hodnotu zákazníka pro podnik, segmentaci, komunikační a vyjednávací schopnosti a dovednosti, týmovou práci a leadership přístup. …moreAbstract:
This thesis concerns about the importance of Key Customers managers. The aim is to describe the scope of activities that key account manager must fulfil and distinguish the role of Key Account Manager from the trader. Further the theoretical part of the work focuses on the CRM approach, customer value for the company, segmentation, communication and negotiation skills, teamwork and leadership approach …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kkztq/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma -
Employer Branding a Talent Relationship Management strategie podniku Škoda Auto a.s. v rámci partnerských univerzit
Zuzana Otradovská -
Headquarters-subsidiary Relationship: Produktový management v nadnárodní firmě
Anna Reznichenko -
CRM (Customer Relationship Management) jako konkurenční výhoda organizace.
Ondřej Kubáček -
Successful customer relationship management in a chosen small firm
Katarína Krausková -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner