Bc. Jiří Janák

Master's thesis

Personální marketing v konkrétní společnosti

Personal Marketing in Particular Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá personálním marketingem, konkrétně tedy jeho interní a externí částí. Teoretická část vysvětluje potřebné definice, které jsou nezbytné k pochopení daného tématu. Cílem praktické části je navrhnout doporučení pro konkrétní firmu a tím zefektivnit její dosavadní fungování. K dosažení tohoto cíle je použita metoda dotazníkového šetření, pomocí kterého se získají odpovědi na …more
Abstract:
This thesis deals with personnel marketing, specifically its internal and external parts. The theoretical part explain the necessary definitions that are necessary to understand the topic. The practical part is to propose recommendations for a particular company and thereby streamline its existing operation. To achieve this, the method of the survey through which they will get answeres to the hypotheses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2015
  • Supervisor: doc. Ing. Otakar Němec, CSc.
  • Reader: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní