Mezinárodní firemní strategie: Plánování růstu v rámci trhů střední a východní Evropy – Roman Ptáček
Roman Ptáček
Master's thesis
Mezinárodní firemní strategie: Plánování růstu v rámci trhů střední a východní Evropy
International corporate strategy: Planning for growth in the markets of Central and Eastern Europe.
Abstract:
Cílem diplomové práce byla analýza trhů v Polsku a Rumunsku, příprava strategie růstu na oba trhy a následné vyhodnocení vhodnější varianty, reflektující preference společnosti. Úspěšný růst na zvolený trh dokáže společnosti Easycore media LTD pomoci k upevnění své pozice mezi konkurenčními technologickými společnostmi, které podnikají na trzích nemovitostí ve střední a východní Evropě. Diplomová práce …moreAbstract:
The aim of the master thesis was to analyze the real estate markets in Poland and Romania, to prepare a growth strategy for both markets and to subsequently evaluate a more suitable variant reflecting the company preferences. Successful growth in the selected market can help Easycore Media LTD consolidate its position among competitive technology companies operating in Central and Eastern European …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74039
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2018
- Supervisor: David Říha
- Reader: Jakub Ličák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74039
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Analýza možností pro zvýšení tržeb a nalezení nových trhů společnosti Marlenka International, s. r. o.
Michal Skopal -
Využití online vzdělávací platformy v nadnárodní technologické společnosti
Kristýna Kvizdová -
Implemantace systému managementu jakosti dle normy ISO/TS 16949:2002 v podmínkách společnosti SALIX International a.s.
Lubomír KUBIŠ -
Fair trade a mezinárodní obchod s kakaem
Michaela Burdová -
Mezinárodní obchod České republiky s vybranými Fair Trade produkty
Gabriela Procházková -
Koncepty Fair trade a Direct trade se zaměřením na český trh: Případová studie společností Tchibo Praha, spol. s.r.o a mamacoffee s.r.o.
Julie Hainzová -
Obchod s mezinárodními Fair Trade výrobky pro Prahu a střední Čechy
Tereza Nožířová -
The U.S.-China Trade War: The Effects of Chinese Retaliatory Tariffs on Soybean Trade
Polina Basiubina