Úloha rodičů dítěte se sluchovým postižením v procesu integrace – Mgr. Petra Grossmannová
Mgr. Petra Grossmannová
Bakalářská práce
Úloha rodičů dítěte se sluchovým postižením v procesu integrace
Part of parents of the child with hearing impairment in the integrative process
Anotace:
Bakalářská práce ,,Úloha rodičů dítěte se sluchovým postižením v procesu integrace“ se zabývá školskou integrací dětí se zdravotním postižením, konkrétně s postižením sluchu. Jedná se o dítě se sluchovým postižením, které je zařazené do běžné školy díky jeho rodičům, kteří se rozhodli pro integraci. Cílem této bakalářské práce je analyzovat úlohu rodičů dítěte se sluchovým postižením v procesu integrace …víceAbstract:
Bachelor work ,,The function of a parent with an auditory disabled child in an integration process" deals with scholastic integration of health disabled children, concretely with ear handicap. It handles of a child with auditory handicap who is placed into a common school thanks to its parents who have decided for integration. The target of this bachelor work is to analyze the function of parents with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dig7h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Translation Analysis of The Education of H*Y*M*A*N K*A*P*L*A*N
Adéla Frimlová -
Education as a Tool of Power: Ethnocentrism, Ethnocide, and Power Displacement in Selected Contemporary Memoirs of Indian Residential School Survivors
Martin Ondryáš -
Vzájemné soužití zdravého sourozence se sourozencem se sluchovým postižením v rodině
Aneta Kuncová -
Edukativně stimulační skupiny pro předškolní děti se zaměřením na děti slyšící a děti se sluchovým postižením
Svatava Rutarová -
Využití příběhu pro rozvoj smyslového vnímání u dětí se sluchovým postižením
Kristina Lodrová -
Rozvoj zrakového vnímání dítěte se sluchovým postižením v předškolním věku
Adéla Tomanová -
Rozvoj dětí se sluchovým postižením v předškolním věku prostřednictvím knižního příběhu
Natálie Šumberová -
Komunikace dítěte se sluchovým postižením v běžné mateřské škole
Lucie Chodilová