Vyjadřování prostoru v Chorvatštině jazykovými prostředky – Mgr. Marie Ludvíková
Mgr. Marie Ludvíková
Bakalářská práce
Vyjadřování prostoru v Chorvatštině jazykovými prostředky
Expression of Space by Language Means in Croatian Language
Anotace:
Tato práce zjišťuje, jakým způsobem a jakými jazykovými prostředky je vyjadřován prostor v chorvatském jazyce. Je věnována pozornost prostorově orientovaným metaforám, prostoru v chorvatské frazeologii a vyjadřování prostoru ve všech rovinách jazykového popisu.Abstract:
This thesis determine how and by what language means space in Croatian language is expressed. Attention is given to space oriented metaphor, space in Croatian phraseology, expression of space by all levels of language formulations.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dd58m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. Pavel Krejčí, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Chorvatský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Analýza lexikálně sémantické jazykové roviny u dětí předškolního věku.
Petra Chytková -
Rozvoj foneticko-fonologické jazykové roviny u dětí běžné mateřské školy
Ivana Hrochová -
Diagnostika lexikálně sémantické jazykové roviny u dětí předškolního věku
Pavla Jelínková -
Dramatická výchova a její vliv na rozvoj pragmatické jazykové roviny předškolních dětí
Kateřina Jedličková -
Rozvoj pragmatické jazykové roviny u žáků základní školy speciální.
Denisa Chrpová -
Rozvoj lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí předškolního a mladšího školního věku ve Zlínském kraji
Petra Chytková -
Úroveň lexikálně-sémantické jazykové roviny u dítěte v předškolním věku
Iveta Vaňková -
Analýza projektu zaměřeného na rozvoj lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí v běžné mateřské škole
Jitka Matoušová