Adam Pour
Bachelor's thesis
CRM - Řízení vztahu se zákazníkem v praxi
CRM - Customer relationship management in practice
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje rozboru pojmu CRM a problematice budování vztahů se zákazníky. Důležitost tohoto pojmu je podložena současnou situací na maloobchodním a velkoobchodním trhu. Dále se bakalářské práce zabývá analýzou celého procesu budování vztahů se zákazníky v praxi tří českých společností. V teoretické části je kladen důraz na pochopení významu CRM a společně jsou zde uvedena teoretická …moreAbstract:
The aim of this Bachelor's thesis is to analyse and define CRM and issues connected with Customer relationship management. Importance of this term is supported by the current retail and wholesale market situation. Further ahead this Bachelor's thesis deals with analysis of the CRM's practise process in the three czech companies. In the theoretical part the accent is put on understanding of CRM meaning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Matějovská, Ph.D., MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pour, Adam. CRM - Řízení vztahu se zákazníkem v praxi. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management of Services
Theses on a related topic
-
Emoce jako nástroj pro budování vztahu se zákazníkem
Helena Briezstienská -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Tereza Kučerová -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Iva Fulínová -
Budování vztahu se zákazníky (CRM) v konkrétní organizaci
Anna Kerbachová -
Budování vztahu se zákazníky (CRM) ve vybrané společnosti
Martin Moravec -
Budování vztahu se zákazníkem
Eliška Hermanová -
Budování vztahu se zákazníky (CRM)
Semen Davydov
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights