Bc. Jaroslav Kresánek

Diplomová práce

Marketing školy, srovnání po 6 letech, nové trendy

Marketing schools, compared to 6 years, new trends
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu ve školství, zejména v oblasti získávání nových zákazníků školy a uplatňování nových forem a přístupů v marketingovám mixu. Práce srovnává zájem uchazečů o studium na střední odborné škole nebo učilišti a o jednotlivé fáze marketingového mixu v letech 2004 a 2010. Práce byla zpracována na základě průzkumu, který byl formou dotazníků proveden u žáků …více
Abstract:
Die Diplomarbeit befasst sich mit Fragen des Marketings im Schulwesen, insbesondere im Bereich Akquisition neuer Kunden für Schulen und Einsatz neuer Formen und Ansätze im Marketingmix. Sie vergleicht das Interesse der Bewerber an einer Fachschul- oder Berufsschulausbildung sowie an einzelnen Phasen des Marketingmixes in den Jahren 2004 und 2010. Erstellt wurde die Diplomarbeit anhand einer Befragung …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
  • Vedoucí: Ing. Zdeněk Píša, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy - specializace strojírenství