Podoby výtvarné výchovy na 1. stupni ZŠ – Štěpánka Böhmová
Štěpánka Böhmová
Diplomová práce
Podoby výtvarné výchovy na 1. stupni ZŠ
The Forms of Art Education at Primary School
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je představit a popsat možnosti podob jednotky výtvarné výchovy na prvním stupni základní školy, vytvořit modelové přípravy na jednotlivé hodiny výtvarné výchovy, zrealizovat je v jednotlivých třídách 1. stupně ZŠ a zpětně je reflektovat. Práce se zaměřuje na didaktiku výtvarné výchovy, na její současnou koncepci, vzdělávací obsah a cíle. Zabývá se revizí RVP ZV. Charakterizuje …víceAbstract:
The main target of the diploma thesis is to introduce and describe the possibilities of the form of the Art unit at the first level of elementary school, to create model preparations for individual Art lessons, to realize them in classes of the first level of elementary school and reflect them retroactively. The work focuses on the didactics of Art education, its current concept, educational content …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Pechová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Böhmová, Štěpánka. Podoby výtvarné výchovy na 1. stupni ZŠ. Liberec, 2024. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základních škol / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Tvorba metodických listů pro děti mladšího školního věku ve školní družině.
Martina SAŇÁKOVÁ -
Využití technik a metod dramatické výchovy s dětmi mladšího školního věku ve školní družině.
Alena KALODOVÁ -
Metodika nácviku základních inline bruslařských dovedností pro mladší školní věk (videoprogram).
Adam DEKAN -
Metodické listy do výuky estetické výchovy ve výtvarné výchově a pracovních činnostech na 2. stupni ZŠ – čtvero ročních období pro žáky s odlišným mateřským jazykem
Petra Havlíčková -
Oděv jako znak subkultur osmdesátých let 20. století: metodické listy pro výuku výtvarné výchovy
Rebeka Maria Kasapidu -
Metodické listy pro výuku dějin umění v rámci výtvarné výchovy na Gymnáziu Břeclav
Denisa Solaříková -
Průniky estetické výchovy a výuky české poezie 20. století na středních školách – metodické listy
Michal Beredzas
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
25. 4. 2024