Miroslav MOJŽÍŠ

Master's thesis

Marketingová strategie firmy Potraviny Lachman

The Marketing strategy of Potraviny Lachman
Abstract:
Diplomová práce ,,Marketingová strategie firmy Potraviny Lachman?? má za úkol navrhnout efektivní marketingovou strategii. Podnik se zabývá prodejem potravinářského zboţí, lahůdek, drogistického zboţí a výrobků určených pro domácí zvířata. Předmětem práce je analýza podniku a návrh strategie a dalších opatření, která povedou k zastavení poklesu zisku a naopak zapříčiní jeho růst. Pomocí analýzy vnějšího …more
Abstract:
The dissertation ?Marketing strategies of the grocery company Lachman? was written to devise an effective marketing strategy. The company focuses on selling food goods, delicacies, drugstore goods and products for household pets. The focus of the thesis is to analyze the company and propose a strategy with other provisions that will lead to ending the decrease of profit. With the help of an analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 11. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MOJŽÍŠ, Miroslav. Marketingová strategie firmy Potraviny Lachman. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická