Management of a Firm on Black Market – Bc. Ming Wei
Bc. Ming Wei
Bachelor's thesis
Management of a Firm on Black Market
Management of a Firm on Black Market
Anotácia:
Komplexní a vynikající management je čerstvá krev společnosti. S globalizací ekonomiky a zesílením konkurence je prostředí, kterému podniky čelí, složitější a proměnlivější. Podniky na různých trzích prokázaly různé metody řízení. Na černém trhu dosáhlo mnoho společností na černém trhu lepších výsledků díky svým vlastním metodám řízení. Příspěvek se zabývá teoretickou analýzou a analýzou případových …viacAbstract:
Complex and excellent management is the fresh blood of the company. With the globalization of the economy and the intensification of competition, the environment faced by enterprises is more complicated and changeable. Enterprises in different markets have shown different management methods. In the black market, many black market companies have achieved better results through their own unique management …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/elz9q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
- Vedúci: Mgr. Ing. Dominik Stroukal, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Mach, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance & Bachelor of Science in Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Financování a management Uherskohradišťské nemocnice a.s.
Anna Klanduchová -
The functioning on the firm on the black market
Sherkhon Yuldoshev -
Management of a Firm on Black Market
Yuhao Wang -
Technological Impact on Marketing Management
Ayub Mohammed -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko