The importance of public relations for the corporate governance of modern companies – Jan Lukša
Jan Lukša
Bakalářská práce
The importance of public relations for the corporate governance of modern companies
The importance of public relations for the corporate governance of modern companies
Abstract:
The academic work is focused predominantly on Public Relations and in order to best explain what the Public Relations actually is, what it means to corporations and how to properly manage it, the work is broken up into two main sections. The first section outlines the most widely used techniques that enhance the effective use of Public Relations. The main techniques, or tools, are: audience targeting …víceAbstract:
The academic work is focused predominantly on Public Relations and in order to best explain what the Public Relations actually is, what it means to corporations and how to properly manage it, the work is broken up into two main sections. The first section outlines the most widely used techniques that enhance the effective use of Public Relations. The main techniques, or tools, are: audience targeting …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2008
- Vedoucí: Joseph Ference
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 5. 2008 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Corporate Social Responsibility as an intangible asset in the Airline Industry in Central and Eastern Europe
Roman ASATRYAN -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Erfolgskontrolle von Public Relations-Maßnahmen durch PR-Evaluation
Matěj Vondruška -
Facebook, Twitter a Instagram z hlediska využití pro public relations
Tereza Dřevová
Název
Vložil
Vloženo
Práva