Franchising jako strategie pro expanzi start-upu – Martin Veselý
Martin Veselý
Diplomová práce
Franchising jako strategie pro expanzi start-upu
Franchising as a strategy for start-up expansion
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je zanalyzovat franchisovou příležitost start-upové společnosti Bosý Bod s.r.o. a vyhodnotit vhodnost její realizace za účelem tržní expanze společnosti. Po teoretickém úvodu autor zkoumá výhody a nevýhody franchisingu ve vztahu ke zmiňované společnosti a vytváří podklady pro pozdější tvorbu franchisové smlouvy. Důležitou částí práce je SWOT analýza ve vztahu k rozvoji …víceAbstract:
The main aim of this thesis is to analyze the franchise opportunity of start-up company Bosý Bod s.r.o. and to evaluate the suitability of its implementation for the purpose of market expansion of the company. After a theoretical introduction, the author examines the advantages and disadvantages of franchising in relation to the particular company and creates fundamental materials for later creation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77105
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Miroslav Špaček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77105
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti expanze značky JOSEFINA BAKOŠOVÁ na berlínský trh
Elizaveta Ovcharenko -
Niche cosmetic brands decising making on international expansion
Anna Marie Christel Penelope Schörnich -
Expanze české kosmetické značky na francouzský trh
Barbora Nováček Látalová -
International expansion of fast and luxury fashion brands in the Central Europe: The case of Zara and Prada
Daria Ulianova -
Návrh strategie expanze pro franšízový podnik se zaměřením na prodej zmrzliny
Markéta Fréharová -
Expansion Strategy of the Event & Travel Agency Edison into the Czech Market
Diana Žanonyová -
Právní aspekty podnikání v oblasti franchisingu v sektoru konzultantských služeb
Petr Sezemský