Le potentiel du marché solaire thermique en France pour le lancement d{\crq}un nouveau produit – Eva Pantůčková
Eva Pantůčková
Diplomová práce
Le potentiel du marché solaire thermique en France pour le lancement d{\crq}un nouveau produit
Potenciál trhu se solární tepelnou technikou ve Francii pro zavádění nového produktu
The potential of a solar thermal market in France for launching of a new product
Abstract:
The goal of this work is an evaluation of the potencial of a solar thermal market in France for launching of a new product. The first part of the work deal with a theory and questions concerning the process of the launching of a new product, the role of an external analysis in this process and present several models and methods of this analysis. The second part describe and analyse the concrete situation …víceAbstract:
Cílem práce je zhodnocení potenciálu francouzského trhu se solární tepelnou technikou pro zavádění nového produktu. První část se zabývá teorií a problematikou procesu zavádění nového produktu, role externí analýzy v něm a představuje různé modely a způsoby této analýzy. Druhá část se pak věnuje konkrétní situaci na francouzském trhu, popisu a analýze podmínek na trhu a konkurenční situaci
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PANTŮČKOVÁ, Eva. \textit{Le potentiel du marché solaire thermique en France pour le lancement d$\{\backslash$crq$\}$un nouveau produit}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/nvqsop/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2008 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Trh se solární energií v České republice - systémově dynamický přístup
Martin SMETANA -
Elementary School in the Passive Standard
Barbara Olivia Blommestijn -
Genesis of Heavy Oil and Production Challenges in the Kurdistan Region of Iraq
Mohammed IHSAN ABDULAZEEZ -
A Marketing Strategy Analysis of a New Product Launch
Ondřej BAMBUCH -
Analýza zavádění nového výrobku (nebo služby) na trh České republiky
Aneta Trkalová -
Marketingová strategie při zavádění nového produktu Becherovka Lemond
Josef Pánek -
Zavádění nového výrobku na trh
Jana Topilová -
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
Lucie Nováková