Využití iPadu ve výuce na základní škole speciální – Veronika ČERNOTOVÁ
Veronika ČERNOTOVÁ
Diplomová práce
Využití iPadu ve výuce na základní škole speciální
iPad Use in the Education at Special Needs Primary School
Anotace:
Diplomová práce na téma "Využití iPadu ve výuce na základní škole speciální" shrnuje roční zkušenosti z praktického využívání iPadů ve vzdělání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Cílem diplomové práce bylo ověřit možnosti propojení tohoto technického zařízení s obsahem učiva dle RVP ZŠS. Teoretická část diplomové práce obsahuje tři kapitoly nazvané Jedinec s mentální retardací, Vzdělávání …víceAbstract:
Thesis on "Use of iPad in education at primary school special" summarizes a year's experience with the practical use iPads in education of pupils with special educational needs. The aim of this thesis was to verify the possibility of linking this technical device containing the curriculum according to RVP ZSS. The theoretical part of the thesis contains three chapters named individual with mental retardation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2015
Zveřejnit od: 21. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kristýna Krahulcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERNOTOVÁ, Veronika. Využití iPadu ve výuce na základní škole speciální. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ -
Spolupráce s rodiči při vzdělávání žáků s ADHD pohledem asistenta pedagoga
Hana Černiáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses nvudg4 nvudg4/2
21. 4. 2015