Specifika učitelů pozitivně ovlivňující vztahy ve třídě – Mgr. Karolína Dušková
Mgr. Karolína Dušková
Master's thesis
Specifika učitelů pozitivně ovlivňující vztahy ve třídě
The Positive Influence of Teachers on Relations in the Classroom
Abstract:
Diplomová práce „Specifika učitelů pozitivně ovlivňující vztahy ve třídě“ se snaží zjistit, zda existuje určitý typ učitele, který kladně ovlivňuje sociální klima školní třídy. Předkládá teorii sociálního klimatu třídy (a vztahů v sociální skupině) a metody, kterými jej lze měřit. Zabývá se otázkou osobnosti a její typologií. Shrnuje také některé výzkumy, které se výše zmíněných témat dotýkají. Zkoumá …moreAbstract:
The thesis “The Positive Influence of Teachers on Relations in the Classroom” attempts to determine whether or not a teacher is able to positively impact the social environment of a classroom. It presents a theory of a social climate of a classroom and the interactions within. Various methods were used to evaluate it. These methods were derived from similar research papers on similar themes and these …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/olr9z/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2008
- Supervisor: PhDr. Jaroslav Řezáč, CSc.
- Reader: PhDr. Mgr. Iva Žaloudíková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Budování třídního klimatu ve vybrané třídě malotřídní základní školy ve Středočeském kraji
Jana Šmejkalová -
Klima třídy ve školách s daltonskými prvky a ve školách tradičních
Lenka Dolníčková -
Klima ve třídě malotřídní základní školy a úplné základní školy z pohledu žáků a učitelů
Hana Palečková -
Porovnání názorů žáků a učitelů na klima školní třídy ve školách s daltonskými prvky vyučování a ve školách standardních
Markéta Viehmannová -
Pozitivní klima ve třídě mateřské školy z pohledu rodičů dětí
Julie Košková -
Vliv adaptačního kurzu na klima ve třídě na vybraném víceletém gymnáziu v Plzeňském kraji
Martina SLAVÍKOVÁ -
Sociální klima ve třídě na ZŠ
Hana Hrabalová -
Výskyt stresu u žáků druhého stupně základní školy ve vztahu k jejich vnímání psychosociálního klimatu ve třídě
Lucie Brůžková