Specifika učitelů pozitivně ovlivňující vztahy ve třídě – Mgr. Karolína Dušková
Mgr. Karolína Dušková
Diplomová práce
Specifika učitelů pozitivně ovlivňující vztahy ve třídě
The Positive Influence of Teachers on Relations in the Classroom
Anotace:
Diplomová práce „Specifika učitelů pozitivně ovlivňující vztahy ve třídě“ se snaží zjistit, zda existuje určitý typ učitele, který kladně ovlivňuje sociální klima školní třídy. Předkládá teorii sociálního klimatu třídy (a vztahů v sociální skupině) a metody, kterými jej lze měřit. Zabývá se otázkou osobnosti a její typologií. Shrnuje také některé výzkumy, které se výše zmíněných témat dotýkají. Zkoumá …víceAbstract:
The thesis “The Positive Influence of Teachers on Relations in the Classroom” attempts to determine whether or not a teacher is able to positively impact the social environment of a classroom. It presents a theory of a social climate of a classroom and the interactions within. Various methods were used to evaluate it. These methods were derived from similar research papers on similar themes and these …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/olr9z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2008
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Řezáč, CSc.
- Oponent: PhDr. Mgr. Iva Žaloudíková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Budování třídního klimatu ve vybrané třídě malotřídní základní školy ve Středočeském kraji
Jana Šmejkalová -
Klima třídy ve školách s daltonskými prvky a ve školách tradičních
Lenka Dolníčková -
Klima ve třídě malotřídní základní školy a úplné základní školy z pohledu žáků a učitelů
Hana Palečková -
Porovnání názorů žáků a učitelů na klima školní třídy ve školách s daltonskými prvky vyučování a ve školách standardních
Markéta Viehmannová -
Pozitivní klima ve třídě mateřské školy z pohledu rodičů dětí
Julie Košková -
Vliv adaptačního kurzu na klima ve třídě na vybraném víceletém gymnáziu v Plzeňském kraji
Martina SLAVÍKOVÁ -
Sociální klima ve třídě na ZŠ
Hana Hrabalová -
Výskyt stresu u žáků druhého stupně základní školy ve vztahu k jejich vnímání psychosociálního klimatu ve třídě
Lucie Brůžková