Psychologické aspekty posturologie v reklamě – Bc. Kateřina Ertlová
Bc. Kateřina Ertlová
Diplomová práce
Psychologické aspekty posturologie v reklamě
Psychological aspects of the posturology in advertising
Anotace:
Diplomová práce řeší problematiku psychologických aspektů posturologie v reklamě na území České republiky. Zpracované téma osvětluje současnou podobu reklam jak z hlediska reklamy jako takové, tak z hlediska posturologie. Práce je rozdělena do čtyř částí. V první dvou částech je definována reklama a mezilidská komunikace, v dalších dvou je řešen význam a také uplatnění posturologie v reklamě.Abstract:
This dissertation thesis deals with issue of psychological aspects of the posturology in advertising in the area of the Czech republic. This worked topic explains a current form of advertisements both in terms of advertising as such and ind terms of posturology. This thesis is dividend into four parts. In the first two parts are defined advertising and interpersonal communication, the other two are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/flop2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2016
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Tři typy persuasivní komunikace – expertní důvěra, motivace a strach (case study)
Sára Dvořáková -
The Language of Advertising Sports Nutrition and Supplements
Lukáš KALETA -
Analýza efektivní komunikace jako nástroj úspěšného prodeje
Simona Štěrbová -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Czech and English communication strategies in advertising discourse
Karolína BAGINSKÁ -
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ -
Linguistic and Non-Linguistic Communication in Advertising
Kateřina Krčmářová -
Advertising books: Communication strategies used in editorial reviews
Eva PAVLÍKOVÁ