Bc. Kateřina Ertlová

Diplomová práce

Psychologické aspekty posturologie v reklamě

Psychological aspects of the posturology in advertising
Anotace:
Diplomová práce řeší problematiku psychologických aspektů posturologie v reklamě na území České republiky. Zpracované téma osvětluje současnou podobu reklam jak z hlediska reklamy jako takové, tak z hlediska posturologie. Práce je rozdělena do čtyř částí. V první dvou částech je definována reklama a mezilidská komunikace, v dalších dvou je řešen význam a také uplatnění posturologie v reklamě.
Abstract:
This dissertation thesis deals with issue of psychological aspects of the posturology in advertising in the area of the Czech republic. This worked topic explains a current form of advertisements both in terms of advertising as such and ind terms of posturology. This thesis is dividend into four parts. In the first two parts are defined advertising and interpersonal communication, the other two are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní