VYUŽITÍ MENŠÍCH SOCIÁLNÍCH SÍTÍ V RÁMCI MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE – Bc. Nikola Kolenatá
Bc. Nikola Kolenatá
Bakalářská práce
VYUŽITÍ MENŠÍCH SOCIÁLNÍCH SÍTÍ V RÁMCI MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
USE OF SMALLER SOCIAL NETWORKS IN MARKETING COMMUNICATION
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na využití menších sociálních sítí v rámci marketingové komunikace. V teoretické části jsou zkoumány základní pojmy spojené s online marketingem a hlouběji je prozkoumána propagace na sociálních sítích. Praktická část práce se věnuje využití výzkumných metod na reálném příkladu: zkoumání efektivity propagace profilu autora, který nabízí fotografické služby na Instagramu …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the use of smaller social networks in marketing communication. In the theoretical part, the basic concepts related to online marketing are examined and social media promotion is explored in depth. The practical part of the thesis focuses on the use of research methods using a real example: examining the effectiveness of promoting the profile of an author who offers photography …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Stanislav Vasko
- Oponent: Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Digitální marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace online propagačních nástrojů v oblasti cimbálových muzik se zaměřením na sociální sítě
Adam Procházka -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
Technologické a ekonomické aspekty mezinárodního online marketingu
Martin Vlčko -
Analýza online marketingové komunikace e-shopu
Barbora Adamčíková -
Aplikace online propagačních nástrojů v oblasti cimbálových muzik se zaměřením na sociální sítě
Adam Procházka -
Vyhodnocení nástrojů online propagace při uvedení nového hotelu na trh
Lucie Kotnová -
Aplikace online marketingových nástrojů v propagaci restauračních zařízení
Jiří Hagan -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová
Název
Vložil
Vloženo
Práva