Daniela Rubášová

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků vybraného restauračního zařízení

Analysis of the customer satisfaction in a restaurant
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda jsou zákazníci restaurace U Katakomb spokojeni s poskytovanými službami a odhalit případné nedostatky. Pro účely této práce byly stanoveny výzkumné otázky zaměřené na jednotlivé faktory ovlivňující celkovou spokojenost, na ochotu doporučení a návštěvnost zákazníků. K šetření bylo využito marketingového výzkumu provedeného formou dotazování metodou PAPI. Respondenti …více
Abstract:
The bachelor thesis aims to find out whether the customers in restaurant U Katakomb are satisfied with the provided service or whether they have any complaints. For the purpose of this thesis research questions were set. These questions were focused on factors affecting overall satisfaction, willingness to recommend the restaurant to others and customer attendance. The survey was based on marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Markéta Procházková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76986