Analýza spokojenosti zákazníků vybraného restauračního zařízení – Daniela Rubášová
Daniela Rubášová
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků vybraného restauračního zařízení
Analysis of the customer satisfaction in a restaurant
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda jsou zákazníci restaurace U Katakomb spokojeni s poskytovanými službami a odhalit případné nedostatky. Pro účely této práce byly stanoveny výzkumné otázky zaměřené na jednotlivé faktory ovlivňující celkovou spokojenost, na ochotu doporučení a návštěvnost zákazníků. K šetření bylo využito marketingového výzkumu provedeného formou dotazování metodou PAPI. Respondenti …víceAbstract:
The bachelor thesis aims to find out whether the customers in restaurant U Katakomb are satisfied with the provided service or whether they have any complaints. For the purpose of this thesis research questions were set. These questions were focused on factors affecting overall satisfaction, willingness to recommend the restaurant to others and customer attendance. The survey was based on marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76986
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Markéta Procházková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76986
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Detection of Issues in Drivers of Customer Perceived Value in the Software Business
Martin Michalik -
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
Eva Dvořáková -
Customer perceived value in a selected international company
Kryštof Stemberk -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jan Noháč