Model zákaznické segmentace vybraného podniku – Bc. Šárka Bursová
Bc. Šárka Bursová
Master's thesis
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Customer segmentation model of the selected business
Anotácia:
Diplomová práce na téma „Model zákaznické segmentace vybraného podniku“ se věnuje problematice zákaznických segmentů v prostředí bankovního sektoru. Práce je psána formou knižní publikace, přičemž teoretické pasáže jsou doplněny o příklady z praxe. Práce je rozdělena do několika hlavních kapitol, které se věnují problematice prostředí podniku, bankovních produktů, vlivu značky na zákaznické vztahy …viacAbstract:
The topic of this diploma thesis "Customer segmentation model of the selected business" is dedicated to customer segments in the environment of the banking sector. The work is written in the form of book, whereas theoretical passages are completed with practical examples. The work is divided into several main chapters where each deals with issues of banking environment, banking products, the impact …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jhn1o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
Gasan Gasanov -
Segmentace trhu a vliv positioningu na chování zákazníka
Kateryna Ryzhuk -
ŠKODA AUTO a.s. a její vliv na segmentaci českého automobilového trhu
Roman Hrdina -
Segmentace trhu a vliv positioningu na chování zákazníka
Kateřina Hadžalová -
Vliv společenských periodik na životní styl ženy
Zdeňka Křiklavová -
Vliv marketingového mixu na nákupní chování zákazníků
Martin Kolovratník -
Vliv reklamy na zákazníka
Sára Hacaperková -
Segmentace českého zákazníka značky BMW a její využití pro optimální cílenou komunikaci
Miloš Šolc