Internetový marketing firmy Tescoma s.r.o. se zaměřením a reklamu na internetu – Adam ZÁVADA
Adam ZÁVADA
Bakalářská práce
Internetový marketing firmy Tescoma s.r.o. se zaměřením a reklamu na internetu
Internet Marketing in Company Tescoma s.r.o Focused on Internet Presentation and Advertising
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zaměřím na problematiku internetového marketingu firmy Tescoma. V praktické části zanalyzuji prostředky, pomocí kterých je firma prezentována na internetu. V další části práce budou představeny nové trendy v oblasti on-line marketingu, které budou v blízké budoucnosti v ČR stále více využívány a o kterých firma uvažuje jakožto o nové možnosti internetové komunikace. Stěžejním …víceAbstract:
My baccalaureate thesis is focused on internet solutions in the Tescoma company. At first, the company itself will be introduced; it's history, present state and it's structure. Current status of e-commerce in the company in the detail will be described in the following, practical part of this work. In the next part I'll introduce the new trends coming to the czech e-commerce market, while focusing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZÁVADA, Adam. \textit{Internetový marketing firmy Tescoma s.r.o. se zaměřením a reklamu na internetu}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/nwm4zn/.
Jak správně citovat práci
ZÁVADA, Adam. Internetový marketing firmy Tescoma s.r.o. se zaměřením a reklamu na internetu. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Internetová bannerová reklama - nový model on-line nákupu a prodeje bannerové reklamy
Jiří Tabáček -
Internetová reklama z pohledu poskytovatele reklamního prostoru
Jana Žákovčíková -
Reklama na internetu
Matěj Braborec -
Reklama pro 21. století
Adéla Čížková -
Reklama a internet
Michaela Dudoňová -
Efektivní on-line reklama
Radek Krechler -
Nastavení a vyhodnocení PPC kampaně
Jiří Procházka -
Možnosti využití PPC reklamy pro firmu při uplatňování online marketingu
Jitka Komárková