Adam ZÁVADA

Bachelor's thesis

Internetový marketing firmy Tescoma s.r.o. se zaměřením a reklamu na internetu

Internet Marketing in Company Tescoma s.r.o Focused on Internet Presentation and Advertising
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zaměřím na problematiku internetového marketingu firmy Tescoma. V praktické části zanalyzuji prostředky, pomocí kterých je firma prezentována na internetu. V další části práce budou představeny nové trendy v oblasti on-line marketingu, které budou v blízké budoucnosti v ČR stále více využívány a o kterých firma uvažuje jakožto o nové možnosti internetové komunikace. Stěžejním …more
Abstract:
My baccalaureate thesis is focused on internet solutions in the Tescoma company. At first, the company itself will be introduced; it's history, present state and it's structure. Current status of e-commerce in the company in the detail will be described in the following, practical part of this work. In the next part I'll introduce the new trends coming to the czech e-commerce market, while focusing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZÁVADA, Adam. Internetový marketing firmy Tescoma s.r.o. se zaměřením a reklamu na internetu. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing