Internetový marketing firmy Tescoma s.r.o. se zaměřením a reklamu na internetu – Adam ZÁVADA
Adam ZÁVADA
Bachelor's thesis
Internetový marketing firmy Tescoma s.r.o. se zaměřením a reklamu na internetu
Internet Marketing in Company Tescoma s.r.o Focused on Internet Presentation and Advertising
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zaměřím na problematiku internetového marketingu firmy Tescoma. V praktické části zanalyzuji prostředky, pomocí kterých je firma prezentována na internetu. V další části práce budou představeny nové trendy v oblasti on-line marketingu, které budou v blízké budoucnosti v ČR stále více využívány a o kterých firma uvažuje jakožto o nové možnosti internetové komunikace. Stěžejním …moreAbstract:
My baccalaureate thesis is focused on internet solutions in the Tescoma company. At first, the company itself will be introduced; it's history, present state and it's structure. Current status of e-commerce in the company in the detail will be described in the following, practical part of this work. In the next part I'll introduce the new trends coming to the czech e-commerce market, while focusing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZÁVADA, Adam. \textit{Internetový marketing firmy Tescoma s.r.o. se zaměřením a reklamu na internetu}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/nwm4zn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZÁVADA, Adam. Internetový marketing firmy Tescoma s.r.o. se zaměřením a reklamu na internetu. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Internetová bannerová reklama - nový model on-line nákupu a prodeje bannerové reklamy
Jiří Tabáček -
Internetová reklama z pohledu poskytovatele reklamního prostoru
Jana Žákovčíková -
Reklama na internetu
Matěj Braborec -
Reklama pro 21. století
Adéla Čížková -
Reklama a internet
Michaela Dudoňová -
Efektivní on-line reklama
Radek Krechler -
Nastavení a vyhodnocení PPC kampaně
Jiří Procházka -
Možnosti využití PPC reklamy pro firmu při uplatňování online marketingu
Jitka Komárková