Využití projektové metody na školách zřízených pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Petra MACHÁTOVÁ
Bc. Petra MACHÁTOVÁ
Diplomová práce
Využití projektové metody na školách zřízených pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
The use of project-based learning at schools based for pupils with special educational needs
Anotace:
Diplomová práce "Využití projektové metody na školách zřízených pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami" je rozdělena na tři části teoretickou, výzkumnou a praktickou. Teoretická část diplomové práce je rozdělená na tři části, první se zabývá vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, okruhem žáků, podmínkami vzdělávání a legislativou. Druhá kapitola je zaměřena na kutikulární dokumenty …víceAbstract:
The use of project-based learning at schools based for pupils with special educational needs thesis consists of three parts theoretical, empirical and practical part. Theoretical part thesis consists of three parts. Scope of the first theoretical part is education pupils with special educational needs. I describe a different groups of students with special educational needs, their educational conditions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2018
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACHÁTOVÁ, Petra. Využití projektové metody na školách zřízených pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA