Sponzoring jako součást marketingové komunikace sportovního klubu – Zora DUŠKOVÁ
Zora DUŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Sponzoring jako součást marketingové komunikace sportovního klubu
Sponsorship as a part of marketing communication of a sports club
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje sponzoringu jako nástroji marketingové komunikace, který sportovní kluby využívají k získávaní potřebných financí k zajištění provozu sportovních organizací. Hlavním cílem práce je analýza marketingové komunikace neprofesionálních sportovních klubů ve vztahu k získávání sponzorů. V praktické části je využita SWOT analýza, metoda dotazovaní technikou dotazníků a rozhovor s …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with sponsorship as a part of marketing communication, which sports clubs use to obtain the necessary funds to ensure the operation of the sports organizations. The main goal of the thesis is to analyze the marketing communication of non-professional sports clubs in relation to the acquisition of sponsors. In the practical part, SWOT analysis, method of questioning using questionnaire …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DUŠKOVÁ, Zora. Sponzoring jako součást marketingové komunikace sportovního klubu. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Physical Education and Sport / Recreology
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Adam Krutský -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Jiří Šnajdr -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Tamila Tsertsvadze -
Marketingová komunikace pro klub KSBM
Andrea Lokvencová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Barbora Večeřová